Uw mening telt

Om onze zorg steeds te blijven verbeteren hebben we u nodig. Uw ervaring met onze zorg en uw mening over onze zorg is belangrijke informatie voor ons als ziekenhuis. U kunt op allerlei manieren laten weten wat u vindt.

Patiënt Tevredenheid Onderzoek
Om te weten te komen hoe u onze zorg heeft ervaren tijdens uw laatste bezoek aan ons ziekenhuis, kan het zijn dat we u vragen deel te nemen aan het tevredenheidonderzoek. Lees meer >>

Patiëntenpanel
U kunt zich aanmelden voor ons patiëntenpanel. Leden van het patiëntenpanel ontvangen ongeveer een keer per drie maanden een vragenlijst. Lees meer >> 

Tip & Top
Via Tip en Top kunt u laagdrempelig en anoniem uw suggesties, opmerkingen of complimenten laten weten. Als u uw gegevens achterlaat dan kunnen we rechtstreeks naar u reageren. Lees meer >>

Zorgkaart.nl
Op Zorgkaart Nederland heeft u de gelegenheid uw waardering van en ervaringen met een zorginstelling of zorgverlener achter te laten. Door uw mening op Zorgkaart te plaatsen helpt u andere bezoekers bij het kiezen van een ziekenhuis. Lees meer >>  

Klachten
Wanneer u een klacht heeft over Ikazia kunt u dit aangeven bij de klachtenfunctionaris. Klik hier >> voor meer informatie.