Contact Spoed

Uw mening telt

Om onze zorg steeds te blijven verbeteren hebben we u nodig. Uw ervaring met onze zorg en uw mening over onze zorg is belangrijke informatie voor ons als ziekenhuis. U kunt op allerlei manieren laten weten wat u vindt.

Patiënt Tevredenheid Onderzoek

Om te weten hoe u onze zorg heeft ervaren tijdens uw bezoek aan de polikliniek of aan het einde van uw verblijf op de verpleegafdeling, kunnen wij u vragen deel te nemen aan ons online patiënttevredenheidsonderzoek (PTO). 

Deelnemen kan op verschillende manieren:

  • u geeft akkoord om een link naar de vragenlijst te ontvangen via e-mail;
  • u vult het PTO via de website in.

Deelnemen kan anoniem. U hoeft uw naam dus niet in te vullen als u dat niet wilt. 

De resultaten worden alleen gebruikt om te onderzoeken wat goed gaat in ons ziekenhuis en wat er nog beter kan.

Bekijk hier de vragenlijst per polikliniek of afdeling.

Patiëntenpanel

U kunt zich aanmelden voor ons patiëntenpanel. Leden van het patiëntenpanel ontvangen maximaal een keer per drie maanden een vragenlijst.

Lees hier meer over het patiëntenpanel en hoe u zich kunt aanmelden.

Tip & Top

Via Tip & Top kunt u laagdrempelig en anoniem uw suggesties, opmerkingen of complimenten laten weten. Als u uw gegevens achterlaat dan kunnen we rechtstreeks naar u reageren.

De Tip & Top kaarten vindt u op verschillende plekken in ons ziekenhuis, o.a. bij de receptie. Op de kaart laat u uw reactie achter of via onderstaand formulier.

Tip & Top

Optioneel
Optioneel

Zorgkaart

U kunt uw waardering over het Ikazia Ziekenhuis ook kenbaar maken op de website van Zorgkaart Nederland. Deze website is een initiatief van onder andere de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF). Daar vindt u een actueel overzicht van het aanbod van zorgverleners in de regio.

Door uw ervaring te delen via zorgkaart helpt u andere bezoekers bij het maken van keuzes in de zorgverlening. Ook geeft u zorginstellingen en zorgverleners praktische suggesties voor het verder verbeteren van hun dienstverlening.

Ieder jaar wordt op basis van onder andere deze beoordelingen het keurmerk patiëntvriendelijke ziekenhuis van Nederland uitgereikt. Zo werd het Ikazia Ziekenhuis in 2012, tijdens het Nationaal Congres Gezondheidszorg in Nieuwegein, uitgeroepen tot “ Het meest patiëntvriendelijk ziekenhuis van Nederland”.

Suggesties, klachten en advies

Wanneer u een suggestie, klacht of advies heeft over Ikazia, dan kunt u dit aangeven bij de klachtenfunctionaris.